SZOLGÁLTATÁSOK

HARD CONSULTING

A vállalati hatékonyság nagyon komplex és nagyon széles spektrumon értelmezhető. Ennek kapcsán lehet beszélni az időtávról, fenntartható vagy folyamatos javulásról, relatív és abszolút értelemben vett hatékonyságról, egyes paraméterek fókuszáról. Fontos megkülönböztetni a könnyen értékelhető és jól paraméterezhető műszaki folyamatok hatékonyságát, a kevésbé pontosan kiértékelhető de jól paraméterezhető támogató folyamatok eredményességét és a csak komplex módszerekkel értékelhető és nehezen paraméterezhető vezetői folyamatok minőségét.


Hisszük, hogy a hosszú távon sikeres vállalat számára a folyamatok és a vezetői hatékonyság kiegyensúlyozott fejlődése alapvető fontosságú, és integratív módon szükséges mind a két részt fejleszteni oly módon, hogy a vállalati kultúra, vízió, stratégia és a célkitűzések szinergiát alkossanak és minden shareholder számára egy hiteles és könnyen magáévá tehető irányt alkosson.



Ezek alapján a módszerünk nulladik lépése az ún. „health check” elvégzése, amely hiteles és könnyen érthető képet ad a szervezet és a folyamatok aktuális összhangjáról, hatékonyságáról. Ezek alapján közösen a vállalat stratégiai vezetésével a létező vízió, stratégia és célok tekintetében meg kell határozni a fókuszpontokat. Gyakran az elemzés alapján szükséges fókuszpontok nem a legláthatóbb és nem a legegyszerűbben azonosítható helyeken vannak, viszont már itt szükséges az, hogy az esetleges hatékonyság beli eltéréseket a különböző fent említett részterületek között kvázi azonos szintre hozzuk. Emellett meghatározásra kerülnek az ún. Quick-Win elemek, amelyek az előzőeknek nem ellentmondóan, de gyors visszacsatolásra is alkalmas módon tudnak mindenki számára látható hatékonyságjavulást elérni. Ezzel a teljes folyamat iránti szervezeti elkötelezettséget is tudjuk támogatni.

A consulting során a közvetlen értékteremtő folyamatokat, a támogató folyamatokat és a munkatársak közötti interakciókat – kiemelten a vezetői szerepekre – elemezzük és javítjuk. Az egyszerű termelési folyamatlépések optimalizálásától, a műszaki problémák strukturált módszerekkel és szemléletmóddal történő megoldásán keresztül, az üzleti folyamatok egyszerűsítésén és RASI chartos megjelenítésén át a munkatársi elkötelezettség és vezetői működés fejlesztése biztosítja ennek a komplex tanácsadásnak a sikerességét.

KAPCSOLAT

CRM form will load here
We use cookies
Cookie preferences
Below you may find information about the purposes for which we and our partners use cookies and process data. You can exercise your preferences for processing, and/or see details on our partners' websites.
Analytical cookies Disable all
Functional cookies
Other cookies
Weboldalunkon „cookie”-kat (továbbiakban „süti”) alkalmazunk. Learn more about our cookie policy.
Change preferences Accept all
Cookies