SZOLGÁLTATÁSOK

Problémamegoldás-konfliktuskezelés tréning

A munkavégzés során gyakran kerülhetünk olyan helyzetekbe, ahol konfliktusok alakulnak ki. Vezetőként vagy beosztottként, adott szempontok képviselőjeként fontos a személyes vagy céges érdekeinket, véleményünket képviselnünk, s ezek ütközhetnek más cégek képviselői, esetleg kollégáink vélt/valós érdekeivel. A helyzet kezelése nagymértékben befolyásolja a további együttműködéshez, közös munkához való hozzáállást. A konfliktusok igazi megoldása elengedhetetlen, hiszen elfojtásuk vagy szőnyeg alá söprésük hosszú távon minden érintettnek csak károkat okoznak. A megoldás érdekében pedig nekünk is el kell fogadnunk a kompromisszumokat, az esetleges kritikát. 

A megoldáshoz fel kell ismerni a valódi pozíciókat és a mozgatórugókat, s egyeztetni a lehetséges utakat. A konfliktusok feloldásához mindig kell valamilyen belátás, a kényszer, utasítás ugyanis rendet teremthet, de a konfliktusok kialakulásáért felelős okokat nem érintheti, így az eredeti mozgatórugók érintetlenek maradnak, sőt, gyakran az érzelmi töltet erősödik. A konfliktusok valódi feloldása során minden résztvevő elégedett kell, hogy legyen, de legalábbis bölcs belátással kell fogadja az új helyzetet. A tréning ezeket a módszereket és lehetőséget mutatja meg és gyakoroltatja, hogy ne maradjon a döglött hal az asztal alatt.

KAPCSOLAT

CRM form will load here
We use cookies
Cookie preferences
Below you may find information about the purposes for which we and our partners use cookies and process data. You can exercise your preferences for processing, and/or see details on our partners' websites.
Analytical cookies Disable all
Functional cookies
Other cookies
Weboldalunkon „cookie”-kat (továbbiakban „süti”) alkalmazunk. Learn more about our cookie policy.
Change preferences Accept all
Cookies