Loading...

Értékesítési és szolgáltatásfejlesztési tréning

Értékesítési tréning



Azok a cégek, amelyek termékeket állítanak elő vagy szolgáltatásokat ajánlanak, egyre nagyobb hangsúlyt kell, hogy fektessenek ezek értékesítésére. Az üzleti stratégiák és tervek legfontosabb pillére, hogy mennyit, kinek, mikor, mi módon tudunk ezekből értékesíteni. Az általunk kifejlesztett programok ez utóbbira adnak könnyen elsajátítható, szinte minden helyzetre és ügyfélre jól adaptálható módszertant, melyet több tradicionális értékesítési irányzatból, és a használatuk során szerzett tapasztalataink segítségével alakítottunk ki.

Képzéseink célcsoportja minden olyan munkatárs, akik értékesítéssel, ügyfél-kommunikációval foglalkoznak, partnerekkel tartják a kapcsolatot a végrehajtó szinttől egészen a felső vezetésig. Programjaink fókuszában az önállóan és hatékonyan értékesíteni tudó, vagy ezt akaró munkatárs áll. A motiváció elengedhetetlen.

Az értékesítési/ügyfélkapcsolati képzések sok-sok témát dolgoznak fel, a munkatársak gyakorlatától, tapasztalataitól függően:

  • Az értékesítés sikerkritériumai
  • az önismeret szerepe a sikeres ügyfélkapcsolatokban
  • az értékesítésnek kedvező bizalmi légkör megteremtése
  •  az ügyfél meghallgatása, szükségleteinek és motivációinak feltárása
     
  • Kommunikációs stílusok és viselkedés
  • kommunikációs stílusok és hatásuk az együttműködésre
  •  irányított beszélgetések technikájának elsajátítása
  • az ügyfél kommunikációs stílusának felismerése és az összhang megteremtése

     
  • Érvelés a gyakorlatban
  • miért vásárol az ügyfél? – a vásárlási motivációk
  • tények, vélemények és érzelmek a vásárlási döntésben
  • a termék/ termékek egyedi, az ügyfél igényeihez alkalmazkodó bemutatása

 

  • A kifogáskezelés pszichológiája
  • a kifogáskezelés alapjai, a kifogások gyökerének feltárása
  • az ár bemutatásának technikái
     
  • A találkozó lezárása
  • az ajánlások lehetőségeinek megteremtése
  • a látogatás megerősítése a következő találkozó előkészítésével
     
  • Nehéz helyzetek kezelése
  • saját konfliktuskezelési stílusom: előnyök és kockázatok
  •  személyes nehéz helyzeteink
     
  • Panaszkezelés
  • a minőségi panaszkezelés jelentősége az ügyfél lojalitása szempontjából
  • a panaszkezelés kommunikációs forgatókönyve
     
  • hogyan kínáljunk az ügyfél számára megfelelő megoldást?
  • a panaszok „utóélete”